FAQ: Niet-geregistreerde aankoop, wat nu? Eerste Hulp Bij Problemen op Cashbackkorting.nl, met in deze editie: niet-geregistreerde aankopen! Misschien heb je er wel eens last van gehad. Heb je een aankoop gedaan bij wehkamp, Nike of Zalando via Cashbackkorting, kun je de cashback niet terugvinden in je account. Wat doe je dan?
Is er al 48 uur verstreken?
Vergoedingen zijn over het algemeen binnen 2 tot 3 dagen zichtbaar in jouw account op Cashbackkorting.nl. Bij de status van de vergoeding staat na bijschrijving meestal In behandeling. Dit betekent dat jouw aankoop is geregistreerd, maar nog moet worden goedgekeurd door de webshop. Hoe lang dit duurt, verschilt per webshop. Zodra de webshop jouw aankoop heeft goedgekeurd, wordt de status in jouw account op Cashbackkorting.nl aangepast.
Mijn aankoop is niet geregistreerd. Hoe en waar meld ik dit?
Wanneer een aankoop na 2-3 dagen niet zichtbaar is in je account kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de registratie. We willen graag voor je uitzoeken wat het probleem is. Wil je een niet-geregistreerde aankoop aan ons doorgeven? Log in op Cashbackkorting.nl, ga naar Mijn account en maak een Claim je aankoop-ticket aan. Wij zoeken dan uit waarom de aankoop niet is geregistreerd in jouw account.
Let er bij het invullen van een claim je aankoop-ticket op dat je de juiste gegevens invult. Onder het totaalbedrag aankoop vul je het bedrag in zonder verzendkosten, want daar kunnen we helaas geen korting over geven. Zonder aankoopbevestiging kunnen we jouw aankoop ook niet in behandeling nemen. Stuur daarom altijd de aankoopbevestiging in .gif of .jpg of stuur een PDF- of Word-bestand mee.
(Andere) vragen? Stel ze gerust, of bekijk de Veelgestelde Vragen hier.

